sobota, 9 stycznia 2016

Zestaw doskonały

 
 
Rok 2015 był rokiem, w którym testowałam wiele kosmetyków do twarzy, zarówno z puli tych do pielęgnacji jak i do makijażu. Dziś przychodzę do Was z produktem, który używam do konturowania twarzy. Jak widać na zdjęciu jest to bronzer marki Makeup Revolution. Rozważając jego kupno zastanawiałam się również nad produktami, które polecały mi przyjaciółki, nie byłam również zdecydowana ponieważ niewiele o nim słyszałam i obawiałam się, że okaże się bublem, jednak skuszona niską ceną postanowiłam zaryzykować... Zakup okazał się bardzo trafiony, bronzer świetnie się rozprowadza, daje bardzo naturalny efekt. Będzie on dobrym wyjściem zarówno dla osób które swoją przygodę z makijażem dopiero rozpoczynają, ponieważ przy odpowiednim stosowaniu cięzko zrobić sobie nim krzywdę, jak i dla osób, których przyjaźń z makijażem trwa już bardzo długo. Kolejną zaletą jest to, że jest on stosunkowo trwały oraz bardzo wydajny. Jasne, bronzera używa się o wiele mniej niż pudru do twarzy, jednak dla mnie to jest zdecydowanym plusem. Produkt ten posiadam od ponad pół roku, a zużycie jest niemal niewidoczne, przy praktycznie codziennym stosowaniu.
Do nakładania kosmetyku używam widocznego na zdjęciu pędzelka z Hakuro, jest to model H14, dla mnie to zestaw doskonały ;)
 
yo Ola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz