środa, 3 lutego 2016

Revlon Colorstay - ulubiony podkład


REVLON COLORSTAY
220 NATURAL BEIGE
ok. 50 zł

(Cena produktu którą podałam jest tą, za którą ja go kupiłam, jednak w wielu sklepach online można go dostać już za cenę ok. 30 zł.)

W moim małym zbiorze kosmetykowym posiadam kilka podkładów, ale zdecydowanie ten, należy do moich ulubionych, oczywiście nie jest on zupełnie idealny ale zdecydowanie jest najlepszym jaki miałam i jaki obecnie posiadam. Przedstawię pokrótce moje odczucia, odnośnie tego kosmetyku.

Jeśli o mnie chodzi, na duży plus zasługuje trwałość tego podkładu, gdy nakładam go rano, koło godziny siódmej to około godziny dwudziestej, moja twarz wciąż jest w dosyć dobrym stanie. Niestety inne podkłady których używałam nie dawały mi tego efektu.
Kolejnym pozytywem jest dla mnie konsystencja oraz łatwość, z jaką produkt daje się rozprowadzać na twarzy. Nie jest on zbyt wodnisty jak również zbyt gęsty, po prostu idealny :)
Bardzo lubię w tym kosmetyku to, że świetnie kryje wszelkie niedoskonałości i nie potrzebuje używać później dodatkowych produktów aby ukryć mankamenty mojej cery ponieważ on robi to świetnie. Warto również wspomnieć, że podkład dopasowuje się do koloru cery, ten który posiadam kupowałam w lato, gdy byłam trochę opalona, teraz kiedy opalenizna zeszła jest on troszkę zbyt ciemny jednak wystarczy poczekać kilka minut po nałożeniu i bardzo ładnie 'wtapia się' w cerę.

Jedynym minusem jeśli o mnie chodzi jest to, że podkład jest stosunkowo ciężki i po całym dniu mam wrażenie, że moja twarz jest bardzo zmęczona. Jednak jest to moje subiektywne odczucie ;)


Jak dla mnie jest to bardzo dobry kosmetyk, zdecydowanie godny polecenia :)


yo Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz