sobota, 6 lutego 2016

Owocowe smoothie

  
  

Nie tak zdrowy jak koktajl ze szpinakiem ale równie smaczny. Zainspirowana zdjęciem, które przemknęło mi podczas przeglądania internetu postanowiłam wyprodukować taką pyszność w swojej kuchni.

Produkty które użyłam do zrobienia koktajlu:

-szklanka mieszkanki owoców (moja to były owoce leśne - niestety mrożone, ponieważ tylko takie miałam w domu)

-1 grapefruit

-1 pomarańcza

-1 banan

-pół szklanki wody

-pół szklanki mleka


Sok z pomarańczy i grapefruita wyciskamy, następnie dodajemy banana oraz mrożone owoce i wszystko razem miksujemy. W zależności jak gęsty chcemy mieć koktajl, tyle dodajemy wody. Połowę koktajlu zostawiłam sobie do wypicia bez mleka a do reszty dodałam mleko aby zrobić deserek.

Słoik oblałam wewnątrz roztopioną czekoladą oraz wlałam koktajl z mlekiem, dodałam gałkę lodów waniliowych oraz ozdobiłam całość bitą śmietaną i koralikami cukrowymi.

Oczywiście nie każdemu będzie smakował gorzkawy posmak jaki daje grapefruit wiec można z niego jak najbardziej zrezygnować.


yo Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz